Passi di metudu specifichi è precauzioni per u mantenimentu di a catena

Passi di u metudu

1. U sprocket deve esse stallatu nantu à l'arbulu senza skew è swing.In a listessa assemblea di trasmissione, e facci finali di i dui pignoni duveranu esse in u stessu pianu.Quandu a distanza di u centru di u sprocket hè menu di 0,5 metri, a deviazione permessa hè 1 mm;quandu a distanza di u centru di u sprocket hè più di 0,5 metri, a deviazione permessa hè 2. mm.Tuttavia, ùn hè micca permessu di avè u fenomenu di attritu nantu à u latu di i denti di u sprocket.Sì i dui roti sò offset troppu, hè faciule per causà off-chain è usu acceleratu.Si deve esse attentu à verificà è aghjustà l'offset quandu cambiate i pignoni.
2. A stretta di a catena deve esse appruvata.S'ellu hè troppu strettu, u cunsumu di energia serà aumentatu, è u cuscinettu serà facilmente purtatu;se a catena hè troppu lassata, facilmente saltarà è esce da a catena.U gradu di strettezza di a catena hè: lifting or press down from the middle of the chain, è a distanza trà i centri di i dui sprockets hè di circa 2-3cm.
3. A nova catena hè troppu longa o allungata dopu l'usu, facendu difficiule di aghjustà.Pudete sguassà i ligami di a catena sicondu a situazione, ma deve esse un numeru pari.U ligame di a catena deve passà per u spinu di a catena, u pezzu di serratura deve esse inseritu fora, è l'apertura di u pezzu di serratura deve affruntà a direzzione opposta di rotazione.

4. Dopu chì u sprocket hè severamente purtatu, u novu sprocket è a catena deve esse rimpiazzati à u stessu tempu per assicurà una bona meshing.Una nova catena o un novu sprocket ùn pò micca esse rimpiazzatu solu.Altrimenti, pruvucarà una mala maglia è accelerà l'usura di a nova catena o novu sprocket.Dopu chì a superficia di u dente di u sprocket hè purtatu à un certu puntu, deve esse turnatu è utilizatu in u tempu (riferendu à u sprocket utilizatu nantu à a superficia regulable).per allargà u tempu di usu.
5. L'antica catena ùn pò micca esse mischjata cù qualchi catene novi, altrimente hè faciule per pruduce l'impattu in a trasmissione è rompe a catena.
6. A catena deve esse chinu di oliu lubricating in tempu durante u travagliu.L'oliu lubrificante deve entra in u spaziu currispondente trà u rullu è a manica interna per migliurà e cundizioni di travagliu è riduce l'usura.
7. Quandu a macchina hè guardata per un bellu pezzu, a catena deve esse sguassata è pulita cù kerosene o oliu diesel, è dopu rivestita cù oliu di mutore o burro è guardatu in un locu seccu per prevene a corrosione.

Precauzioni

Per i vitture cù un derailleur posteriore, mette a catena à u statu di u paru di rota più chjuca è di a rota più chjuca prima di guidà a catena, in modu chì a catena hè relativamente solta è faciule d'operà, è ùn hè micca faciule "bounce" dopu. hè tagliatu.
Dopu chì a catena hè pulita è rifornita, gira lentamente u crankset upside down.I ligami di a catena chì escenu da u derailleur posteriore duveranu esse capaci di esse dritti.Se certi ligami di a catena mantenenu sempre un certu angulu, significa chì u so muvimentu ùn hè micca lisu, chì hè un nodo mortu è deve esse fissu.Aghjustamentu.Se si trovanu ligami danucati, anu da esse rimpiazzati in u tempu.Per mantene a catena, hè cunsigliatu di distingue strettamente trà i trè tippi di pins è aduprà pins di cunnessione.

Prestate attenzione à a dritta quandu utilizate u cutter di catena, perchè ùn hè micca faciule di distorsioni u ditale.L'usu attentu di l'arnesi pò micca solu prutegge l'arnesi, ma ancu ottene boni risultati.Altrimenti, l'arnesi sò facilmente danucati, è l'arnesi danucati sò più prubabile di dannu i pezzi.Hè un circulu vicious.

 


Tempu di Postu: Apr-14-2023