Nutizie - Perchè a catena di a motocicletta si allenta sempre?

Perchè a catena di a motocicletta si allenta sempre?

Quandu si parte cù un caricu pesante, a frizione d'oliu ùn coopera micca bè, dunque a catena di a motocicletta si allenterà. Fate l'aghjustamenti puntuali per mantene a tensione di a catena di a motocicletta trà 15 mm è 20 mm. Verificate spessu u cuscinettu tampone è aghjunghjite grassu in tempu. Siccomu u cuscinettu hà un ambiente di travagliu difficiule, una volta chì perde a lubrificazione, u dannu pò esse grande. Una volta chì u cuscinettu hè dannighjatu, questu farà chì a corona posteriore si inclini, chì usurerà u latu di a catena di a corona s'ella hè ligera, è farà chì a catena si stacchi facilmente s'ella hè severa.

Dopu avè aghjustatu a scala di regulazione di a catena, aduprate i vostri ochji per osservà se l'ingranaggi anteriori è posteriori è a catena sò nantu à a stessa linea retta, perchè s'ellu u quadru o a forcella posteriore sò stati dannighjati.

Dopu chì u quadru o a forcella posteriore hè dannighjata è deformata, aghjustà a catena secondu a so scala porterà à un malintesi, pensendu erroneamente chì e corone sò nantu à a stessa linea retta. In fatti, a linearità hè stata distrutta, dunque sta ispezione hè assai impurtante (hè megliu aghjustà quandu si rimuove a scatula di a catena), se si trova qualchì prublema, deve esse currettu immediatamente per evità prublemi futuri è assicurà chì nunda ùn vada male.

Infurmazioni estese
Quandu si rimpiazza a corona, ci vole à fà attenzione à rimpiazzalla cù prudutti di alta qualità fatti di boni materiali è artigianatu fine (in generale l'accessori di e stazioni di riparazione speciali sò più formali), chì ponu allargà a so durata di vita. Ùn siate avidi di prudutti economici è ùn cumprate micca prudutti di qualità inferiore, in particulare corone di qualità inferiore. Ci sò parechji prudutti eccentrici è fora di centru. Una volta acquistata è rimpiazzata, vi accurgerete chì a catena hè di colpu tesa è allentata, è e cunsequenze sò imprevedibili.

Verificate spessu a distanza di currispundenza trà u manicu di gomma di u tampone di a forcella posteriore, a forcella di a rota è l'arburu di a forcella di a rota, perchè questu richiede una distanza laterale stretta trà a forcella posteriore è u quadru, è un muvimentu flessibile in su è in giù. Solu in questu modu si pò assicurà a forcella posteriore è u veiculu. U quadru pò esse furmatu in un corpu unicu senza influenzà l'effettu di assorbimentu di l'ammortizzatore posteriore. A cunnessione trà a forcella posteriore è u quadru hè realizata per mezu di l'arburu di a forcella, è hè ancu dotatu di un manicu di gomma tampone. Siccomu a qualità di i prudutti di manicu di gomma tampone domestichi ùn hè micca assai stabile attualmente, hè particularmente propensu à l'allentamentu.

Una volta chì a parte di l'articulazione si stacca, a rota posteriore serà spostata sottu à a restrizione di a catena quandu a motocicletta parte o accelera. A dimensione di u spostamentu hè determinata da u gradu di danni à u manicottu di gomma di u tampone. À u listessu tempu, ci hè una chiara sensazione di tremulu di a rota posteriore quandu si accelera è si decelera. Questa hè ancu una di e ragioni impurtanti per i danni à l'ingranaggio di a catena. Si deve dà più ispezione è attenzione.

produttori di catene à rulli


Data di publicazione: 04 di settembre di u 2023