A ragione per a quale a catena di a motocicletta diventa estremamente allentata è ùn pò esse aghjustata strettamente hè perchè
A rotazione à longa velocità di a catena, per via di a forza di trazione di a forza di trasmissione è di l'attritu trà ella stessa è a polvera, ecc., a catena è l'ingranaggi sò usurati, ciò chì face chì u spaziu aumenti è a catena si allenti. Ancu l'aghjustamentu in un certu intervallu di regulazione originale ùn pò micca risolve u prublema.
Sè a catena gira à alta velocità per un bellu pezzu, a catena si deformerà, si allungherà o si torcerà sottu l'azione di a tensione.
A prima suluzione hè di caccià a carta di articulazione da l'articulazione di a catena, mette a catena rimossa à a testa di u rivettu in daretu, lucidà una o duie sezioni secondu a situazione, spinghje a distanza trà l'asse posteriore di a motocicletta è a scatula di cambi, è rimette l'articulazione di a catena. , stallà a catena, aghjustà a vite di regulazione di l'asse posteriore per stringhje a catena à a tensione adatta.
A seconda suluzione hè per e catene chì sò state assai usurate o deformate è torte. Ancu s'è e misure sopra sò pigliate, u rumore aumenterà è a catena si staccherà facilmente di novu durante a guida. A catena o l'ingranaggio devenu esse rimpiazzati, o tramindui. Risolve cumpletamente i prublemi esistenti
prublemi.
Data di publicazione: 04 di settembre di u 2023
