I principali modi di fallimentu di e trasmissioni à catena sò i seguenti:
(1)
Danni da fatica di a piastra di a catena: Sottu à l'azione ripetuta di a tensione di u bordu allentata è di a tensione di u bordu strettu di a catena, dopu un certu numeru di cicli, a piastra di a catena subisce danni da fatica. In cundizioni di lubrificazione nurmali, a resistenza à a fatica di a piastra di a catena hè u fattore principale chì limita a capacità di carica di a trasmissione à catena.
(2)
Danni da fatica d'impattu di i rulli è di i manicotti: L'impattu di l'ingranamentu di a trasmissione à catena hè prima suppurtatu da i rulli è i manicotti. Sottu à impatti ripetuti è dopu un certu numeru di cicli, i rulli è i manicotti ponu subisce danni da fatica d'impattu. Stu modu di guastu si verifica soprattuttu in e trasmissioni à catena chjusa à media è alta velocità.
(3)
Incollaggio di u pernu è di u manicu Quandu a lubrificazione hè impropria o a velocità hè troppu alta, e superfici di travagliu di u pernu è di u manicu si incollanu. L'incollaggio limita a velocità limite di a trasmissione à catena.
(4) Usura di a cerniera di a catena: Dopu chì a cerniera hè usurata, i maglie di a catena diventanu più longhe, ciò chì pò causà facilmente u saltu di i denti o u distaccu di a catena. A trasmissione aperta, e cundizioni ambientali difficili o una scarsa lubrificazione è sigillatura ponu facilmente causà l'usura di a cerniera, riducendu cusì drasticamente a durata di vita di a catena.
(5)
Rottura per sovraccaricu: Sta rottura si verifica spessu in trasmissioni à bassa velocità è à carichi pesanti. Sottu à una certa durata di vita, partendu da un modu di guastu, si pò derivà una espressione di putenza limite.
Data di publicazione: 21 di ferraghju 2024
