Chì ghjè una trasmissione à catena ? A trasmissione à catena hè un metudu di trasmissione chì trasmette u muvimentu è a putenza di una ruota dentata motrice cù una forma di dente particulare à una ruota dentata condotta cù una forma di dente particulare per mezu di una catena.
A trasmissione à catena hà una forte capacità di carica (alta tensione permessa) è hè adatta per a trasmissione trà alberi paralleli nantu à longhe distanze (parechji metri). Pò funziunà in ambienti difficili cum'è alte temperature o inquinamentu da oliu. Hà una bassa precisione di fabricazione è installazione è un costu bassu. Tuttavia, a velocità istantanea è u rapportu di trasmissione di a trasmissione à catena ùn sò micca custanti, dunque a trasmissione hè menu stabile è hà un certu impattu è rumore. Hè principalmente aduprata in l'industria mineraria, l'agricultura, u petroliu, e motociclette / biciclette è altre industrie è macchine, è un gran numeru di hardware, elettrodomestici è industrie elettroniche. A linea di pruduzzione usa ancu catene à doppia velocità per trasportà strumenti.
A cusì detta catena à doppia velocità hè una catena à rulli. A velocità di muvimentu V0 di a catena ferma invariata. In generale, a velocità di u rullu = (2-3) V0.
L'equipaggiu d'automatizazione ordinariu raramente usa trasmissioni à catena, perchè i requisiti di capacità di carica in cundizioni generali di travagliu ùn sò micca elevati, è si mette più enfasi nantu à l'alta velocità, l'alta precisione, a bassa manutenzione, u bassu rumore, ecc. Quessi sò i punti debuli di e trasmissioni à catena. In generale, l'alberu di putenza di u primu disignu di u mecanismu aziona l'equipaggiu di parechji meccanismi per mezu di a trasmissione à catena. Stu mudellu di mecanismu di l'equipaggiu "un asse, parechji movimenti" pare avè un cuntenutu tecnicu, ma ùn hè micca pupulare avà (poca flessibilità, regolazione inconveniente, requisiti di cuncepimentu elevati), perchè un gran numeru di applicazioni in l'impresa sò principalmente equipaggiamenti pneumatici, è vari meccanismi Tutti anu una putenza indipendente (cilindru), è i movimenti ponu esse facilmente cuntrullati in modu flessibile per mezu di a prugrammazione.
Chì ghjè a cumpusizione di a trasmissione à catena?
A trasmissione à catena hè un metudu di trasmissione in u quale a catena trasmette a putenza per via di l'ingranamentu di i rulli è di i denti di a ruota dentata. I cumpunenti implicati in a trasmissione à catena includenu ruote dentate, catene, tenditori è accessori cunnessi (cum'è regulatori di tensione, guide di catena), chì ponu esse abbinati è applicati in modu flessibile secondu a situazione attuale. Frà questi, a catena hè cumposta da rulli, piastre interne è esterne, boccole, perni è altre cumpunenti.
I parametri impurtanti di a trasmissione à catena ùn ponu esse trascurati.
1. Passu. A distanza trà i centri di dui rulli adiacenti nantu à una catena à rulli. Più grande hè u passu, più grande hè a dimensione di e parte, chì ponu trasmette una putenza più alta è suppurtà carichi più grandi (per a trasmissione di catene à rulli à bassa velocità è à carichi pesanti, u passu deve esse sceltu di grande dimensione). In generale, duvete sceglie una catena cù u passu minimu chì hà a capacità di trasmissione necessaria (se a catena à una sola fila hà una capacità insufficiente, pudete sceglie una catena à più file) per ottene un rumore bassu è stabilità.
2. Rapportu di trasmissione istantaneu. U rapportu di trasmissione istantaneu di a trasmissione à catena hè i=w1/w2, induve w1 è w2 sò rispettivamente e velocità di rotazione di a ruota dentata motrice è di a ruota dentata condotta. i deve risponde à certe cundizioni (u numeru di denti di e duie ruote dentate hè uguale, è a lunghezza di u latu strettu hè esattamente u numeru interu di i tempi di pitch), hè una costante.
3. Numeru di denti di pignone. Aumentà currettamente u numeru di denti di pignone pò riduce l'irregularità di u muvimentu è i carichi dinamici.
Data di publicazione: 23 di settembre di u 2023
