Nutizie - E catene di motocicletta devenu esse lasse o strette ?

E catene di motocicletta devenu esse lassute o strette?

Una catena troppu lasca cascherà facilmente è una catena troppu stretta ne accurterà a vita. A stretta curretta hè di tene a parte media di a catena cù a manu è di lascià un spaziu di dui centimetri per spustassi in su è in giù.
1.
Stringhje a catena richiede più putenza, ma allentà a catena richiede menu putenza. Hè megliu avè una distanza di oscillazione in salita è in discesa da 15 à 25 mm.
2.
A catena hè ghjustu dritta. S'ella hè tesa, a resistenza serà grande. S'ella hè lasca, perderà putenza.
3.
Sè a catena di trasmissione di a motocicletta hè troppu lasca o troppu tesa, serà dannosa per a catena è u veiculu. Hè cunsigliatu di aghjustà a corsa di caduta da 20 mm à 35 mm.
4.
A motocicletta, nome inglese: MOTUO hè guidata da un mutore à benzina. Hè un veiculu à duie rote o triciclu chì guida e rote anteriori per mezu di u manubriu.
5.
In generale, e motociclette sò divise in motociclette di strada, motociclette da corsa su strada, motociclette fuoristrada, cruiser, station wagon, scooter, ecc.
6.
E catene sò generalmente maglie o anelli metallichi, aduprati principalmente per a trasmissione meccanica. E catene ponu esse divise in catene à rulli di precisione à passu cortu, catene à rulli di precisione à passu cortu,
Catena à rulli piegata per trasmissione pesante, catena per macchine per cimentu,
catena di foglie.

Catena à rulli per motocicletta 428


Data di publicazione: 02-Set-2023