Nutizie - Norme di u prucessu di stampaggio di a piastra di maglia esterna di a catena à rulli

Norme di u prucessu di stampa di a piastra di maglia esterna di a catena à rulli

Norme di u prucessu di stampa di a piastra di maglia esterna di a catena à rulli

In i sistemi di trasmissione industriale, e catene à rulli sò cumpunenti di trasmissione fundamentali, è e so prestazioni determinanu direttamente l'efficienza operativa è a durata di serviziu di l'attrezzatura. E piastre di maglia esterne, u "scheletru" dia catena à rulli, ghjocanu un rollu cruciale in a trasmissione di carichi è a cunnessione di maglie di catena. A standardizazione è a precisione di u so prucessu di fabricazione sò fattori cruciali chì influenzanu a qualità generale di a catena à rulli. A stampatura, u metudu principale per a fabricazione di piastre di maglia esterna, richiede standard rigorosi in ogni passu, da a selezzione di e materie prime à a consegna di u pruduttu finitu, per assicurà chì e piastre di maglia esterna pussedenu una resistenza, una tenacità è una precisione dimensionale sufficienti. Questu articulu furnisce un'analisi approfondita di i standard di prucessu cumpleti per a stampatura di piastre di maglia esterna di e catene à rulli, furnendu à i praticanti di l'industria una riferenza prufessiunale è permettendu à l'utilizatori finali di capisce più chjaramente a logica di u prucessu daretu à e catene à rulli di alta qualità.

catena à rulli

I. Assicuranze di basa prima di a stampa: Selezzione di materie prime è norme di pretrattamentu

A prestazione di e piastre di collegamento esterne principia cù materie prime di alta qualità. U prucessu di stampatura stabilisce requisiti chjari per e proprietà meccaniche è a cumpusizione chimica di u materiale, chì sò prerequisiti per l'esecuzione liscia di i prucessi successivi. Attualmente, i materiali principali per e piastre di collegamento esterne in l'industria sò acciai strutturali in lega à bassu carbone (cum'è 20Mn2 è 20CrMnTi) è acciai strutturali à carbone di alta qualità (cum'è l'acciaiu 45). A scelta di u materiale dipende da l'applicazione di a catena à rulli (per esempiu, carichi pesanti, alte velocità è ambienti currusivi). Tuttavia, indipendentemente da u materiale sceltu, deve risponde à i seguenti standard fundamentali:

1. Norme di cumpusizione chimica di e materie prime
Cuntrollu di u cuntenutu di carbone (C): Per l'acciaiu 45, u cuntenutu di carbone deve esse trà 0,42% è 0,50%. Un cuntenutu di carbone più altu pò aumentà a fragilità è a frattura di u materiale durante a stampatura, mentre chì un cuntenutu di carbone più bassu pò influenzà a so resistenza dopu à un trattamentu termicu successivu. U cuntenutu di manganese (Mn) di l'acciaiu 20Mn2 deve esse mantinutu trà 1,40% è 1,80% per migliurà a temprabilità è a tenacità di u materiale, assicurendu chì e piastre di collegamento esterne resistinu à a frattura sottu à carichi d'impattu. Limiti di l'elementi dannosi: U cuntenutu di zolfu (S) è di fosforu (P) deve esse strettamente cuntrullatu sottu à 0,035%. Questi dui elementi ponu furmà cumposti à bassu puntu di fusione, causendu chì u materiale diventi "fragile à caldu" o "fragile à fretu" durante u prucessu di stampatura, influenzendu u rendimentu di i prudutti finiti.

2. Norme di pretrattamentu di materie prime

Prima di entre in u prucessu di stampatura, e materie prime sò sottumesse à trè tappe di pretrattamentu: decapaggio, fosfatazione è oliatura. Ogni tappa hà esigenze di qualità chjare:

Decapaggio: Aduprendu una suluzione d'acidu cloridricu di 15%-20%, immergete à temperatura ambiente per 15-20 minuti per rimuovere a crosta è a ruggine da a superficia di l'acciaiu. Dopu u decapaggio, a superficia di l'acciaiu deve esse priva di crosta visibile è priva di corrosione eccessiva (pitting), chì pò influenzà l'adesione di u rivestimentu di fosfatu successivu.

Fosfatazione: Utilizendu una suluzione di fosfatazione à basa di zincu, trattate à 50-60 ° C per 10-15 minuti per furmà un rivestimentu di fosfatu cù un spessore di 5-8 μm. U rivestimentu di fosfatu deve esse uniforme è densu, cù una adesione chì righjunghji u Livellu 1 (senza sfaldatura) utilizendu a prova di tagliu trasversale. Questu riduce l'attritu trà u stampo di stampaggio è a piastra d'acciaio, allungendu a vita di u stampo è aumentendu a resistenza à a ruggine di a piastra di collegamento esterna.

Applicazione di l'oliu: Spruzzate un stratu finu d'oliu antiruggine (spessore ≤ 3 μm) nantu à a superficia di u rivestimentu di fosfatu. U film d'oliu deve esse applicatu uniformemente senza alcuna lacuna o accumulazione. Questu impedisce a ruggine di a piastra d'acciaio durante u almacenamentu mantenendu a precisione di l'operazioni di stampaggio successive.

II. Norme per i prucessi di stampaggio di core: cuntrollu di precisione da a tranciatura à a furmazione

U prucessu di stampatura per i maglie esterne di e catene à rulli si compone principalmente di quattru tappe principali: tranciatura, punzonatura, furmazione è rifilatura. I parametri di l'attrezzatura, a precisione di a matrice è e procedure operative di ogni tappa anu un impattu direttu nantu à a precisione dimensionale è e proprietà meccaniche di i maglie esterne. I seguenti standard devenu esse rispettati strettamente:

1. Norme di u prucessu di tranciatura
A tranciatura implica a perforazione di lamiere d'acciaio grezze in pezzi grezzi chì si cunformanu à e dimensioni spiegate di i ligami esterni. Assicurà a precisione dimensionale è a qualità di u bordu di i pezzi grezzi hè cruciale per questu prucessu.

Selezzione di l'attrezzatura: Hè necessaria una pressa à puntu unicu chjusa (u tunnellaggiu varieghja secondu a dimensione di u ligame esternu, generalmente 63-160 kN). A precisione di a corsa di a slitta di a pressa deve esse cuntrullata in ± 0,02 mm per assicurà una corsa consistente per ogni pressa è evità deviazioni dimensionali.

Precisione di a Matrice: A distanza trà u punzone è a matrice di a matrice di taglio deve esse determinata in basa à u spessore di u materiale, generalmente 5%-8% di u spessore di u materiale (per esempiu, per un spessore di materiale di 3 mm, a distanza hè 0,15-0,24 mm). A rugosità di u tagliu di a matrice deve esse inferiore à Ra0,8 μm. L'usura di u tagliu chì supera 0,1 mm richiede una riaffilatura rapida per impedisce a furmazione di bave nantu à u bordu di u tagliu (altezza di a bava ≤ 0,05 mm).

Requisiti dimensionali: A deviazione di a lunghezza di u pezzu grezzu deve esse cuntrullata in ± 0,03 mm, a deviazione di a larghezza in ± 0,02 mm, è a deviazione diagonale in 0,04 mm dopu u pezzu grezzu per assicurà dati precisi per e tappe di trasfurmazione successive.

2. Norme di u prucessu di punzonatura

A punzonatura hè u prucessu di punzonà i fori di i bulloni è i fori di i rulli per e piastre di maglia esterne in u pezzu grezzu dopu a punzonatura. A precisione di a pusizione di u foru è a precisione di u diametru anu un impattu direttu nantu à e prestazioni di assemblaggio di a catena à rulli.

Metudu di pusizionamentu: Si usa un pusizionamentu di dati duali (usendu dui bordi adiacenti di u pezzu grezzu cum'è riferimentu). I perni di lucalizazione devenu risponde à a precisione IT6 per assicurà una pusizione consistente di u pezzu grezzu durante ogni punzonatura. A deviazione di a pusizione di u foru deve esse ≤ 0,02 mm (relativu à a superficia di riferimentu di a piastra di ligame esterna). Precisione di u diametru di u foru: A deviazione di u diametru trà i fori di u bullone è di u rullu deve risponde à i requisiti di tolleranza IT9 (per esempiu, per un foru di 10 mm, a deviazione hè +0,036 mm / -0 mm). A tolleranza di rotondità di u foru deve esse ≤0,01 mm, è a rugosità di a parete di u foru deve esse inferiore à Ra1,6 μm. Questu impedisce chì i ligami di a catena sianu troppu lasci o troppu stretti per via di a deviazione di u diametru di u foru, chì puderia influenzà a stabilità di trasmissione.

Ordine di perforazione: Perforate prima i fori di i bulloni, dopu i fori di i rulli. A deviazione di a distanza da centru à centru trà i dui fori deve esse in ± 0,02 mm. A deviazione cumulativa di a distanza da centru à centru porterà direttamente à una deviazione di u passu in a catena di rulli, chì à u so tornu influenza a precisione di trasmissione.

3. Norme di u prucessu di furmazione

A furmazione implica a pressatura di u pezzu grezzu perforatu attraversu una matrice in a forma finale di a piastra di maglia esterna (per esempiu, curva o à gradini). Stu prucessu richiede di assicurà a precisione di a forma di a piastra di maglia esterna è u cuntrollu di u ritornu elasticu.

Cuncepimentu di u Stampo: U stampo di furmazione deve aduttà una struttura segmentata, cù duie stazioni, pre-furmatura è furmazione finale, cunfigurate secondu a forma di a piastra di cunnessione esterna. A stazione di pre-furmatura pressa inizialmente u pezzu grezzu in una forma preliminare per riduce a tensione di deformazione durante a furmazione finale. A rugosità di a superficia di a cavità di u stampo di furmazione finale deve ghjunghje à Ra0.8μm per assicurà una superficia di a piastra di cunnessione esterna liscia è senza indentazione.

Cuntrollu di a Pressione: A pressione di furmazione deve esse calculata in basa à a resistenza di u materiale è hè generalmente 1,2-1,5 volte a resistenza di u materiale (per esempiu, a resistenza di l'acciaiu 20Mn2 hè 345MPa; a pressione di furmazione deve esse cuntrullata trà 414-517MPa). Una pressione troppu bassa darà locu à una furmazione incompleta, mentre chì una pressione troppu alta darà locu à una deformazione plastica eccessiva, affettendu e prestazioni di u trattamentu termicu successivu. Cuntrollu di u Ritornu Molle: Dopu a furmazione, u ritornu molle di a piastra di collegamento esterna deve esse cuntrullatu in 0,5°. Questu pò esse cuntrastatu impostendu un angulu di compensazione in a cavità di u stampo (determinatu in basa à e caratteristiche di u ritornu molle di u materiale, generalmente 0,3°-0,5°) per assicurà chì u pruduttu finitu soddisfi i requisiti di cuncepimentu.

4. Norme di u prucessu di taglio
A rifilatura hè u prucessu di rimuzione di u materiale in eccessu generatu durante u prucessu di furmazione per assicurà chì i bordi di a piastra di ligame esterna sianu dritti.

Precisione di a Matrice di Rifilatura: A distanza trà u punzone è a matrice di a matrice di rifilatura deve esse cuntrullata trà 0,01 è 0,02 mm, è l'affilatura di u tagliente deve esse inferiore à Ra0,4 μm. Assicuratevi chì i bordi di a piastra di collegamento esterna dopu a rifilatura sianu senza bave (altezza di bave ≤ 0,03 mm) è chì l'errore di rettangolare di u bordu sia ≤ 0,02 mm/m.

Sequenza di taglio: Tagliate prima i bordi lunghi, dopu i bordi corti. Questu impedisce a deformazione di a piastra di collegamento esterna per via di una sequenza di taglio impropria. Dopu u taglio, a piastra di collegamento esterna deve esse sottumessa à un'ispezione visuale per assicurà chì ùn ci sianu difetti cum'è anguli scheggiati o crepe.

III. Norme d'ispezione di qualità dopu a stampa: cuntrollu cumpletu di e prestazioni di u pruduttu finitu

Dopu à a stampatura, e piastre di ligame esterne sò sottumesse à trè prucessi rigorosi d'ispezione di qualità: ispezione dimensionale, ispezione di e proprietà meccaniche è ispezione di l'aspettu. Solu i prudutti chì rispondenu à tutti i standard ponu passà à i successivi prucessi di trattamentu termicu è d'assemblea. I standard d'ispezione specifichi sò i seguenti:

1. Norme d'ispezione dimensionale
L'ispezione dimensionale utilizza una macchina di misurazione à coordinate tridimensionale (precisione ≤ 0,001 mm) cumminata cù calibri specializati, cuncentrandosi nantu à e seguenti dimensioni chjave:

Passu: U passu di a piastra di maglia esterna (a distanza trà i dui fori di i bulloni) deve avè una tolleranza di ± 0,02 mm, cù un errore cumulativu di passu di ≤ 0,05 mm per 10 pezzi. Una deviazione eccessiva di u passu pò causà vibrazioni è rumore durante a trasmissione di a catena à rulli.

Spessore: A deviazione di u spessore di a piastra di maglia esterna deve risponde à i requisiti di tolleranza IT10 (per esempiu, per un spessore di 3 mm, a deviazione hè +0,12 mm/-0 mm). E variazioni di spessore in un lottu devenu esse ≤0,05 mm per impedisce un caricu irregulare nantu à e maglie di a catena per via di un spessore irregulare. Tolleranza di pusizione di u foru: A deviazione pusiziunale trà u foru di u bullone è u foru di u rullu deve esse ≤0,02 mm, è l'errore di coassialità di u foru deve esse ≤0,01 mm. Assicuratevi chì u ghjocu cù u pernu è u rullu soddisfi i requisiti di cuncepimentu (u ghjocu hè generalmente 0,01-0,03 mm).

2. Norme di prova di pruprietà meccanica

I testi di e proprietà meccaniche richiedenu a selezzione aleatoria di 3-5 campioni da ogni lottu di prudutti per a resistenza à a trazione, a durezza è i testi di piegatura.

Resistenza à a trazione: Pruvata cù una macchina universale per a prova di materiali, a resistenza à a trazione di a piastra di collegamento esterna deve esse ≥600MPa (dopu u trattamentu termicu di l'acciaio 45) o ≥800MPa (dopu u trattamentu termicu di 20Mn2). A frattura deve accade in a zona senza foru di a piastra di collegamento esterna. A rottura vicinu à u foru indica una concentrazione di stress durante u prucessu di punzonatura, è i parametri di a matrice devenu esse aghjustati. Prova di durezza: Aduprate un tester di durezza Rockwell per misurà a durezza superficiale di e piastre di collegamento esterne. A durezza deve esse cuntrullata in HRB80-90 (statu ricottu) o HRC35-40 (statu tempratu è rinvenutu). Una durezza eccessivamente alta aumenterà a fragilità di u materiale è a suscettibilità à a rottura; una durezza eccessivamente bassa influenzerà a resistenza à l'usura.

Prova di Flessione: Piegate e piastre di collegamento esterne à 90° longu a so lunghezza. Nisuna crepa o rottura deve cumparisce nantu à a superficia dopu a piegatura. U ritornu elasticu dopu u scaricamentu deve esse ≤5°. Questu assicura chì e piastre di collegamento esterne anu una robustezza sufficiente per sustene i carichi d'impattu durante a trasmissione.

3. Norme d'ispezione di l'aspettu

L'ispezione di l'aspettu utilizza una cumbinazione di ispezione visuale è ispezione cù lente d'ingrandimentu (ingrandimentu 10x). I requisiti specifici sò i seguenti:

Qualità di a superficia: A superficia esterna di a piastra di cunnessione deve esse liscia è piatta, senza graffi (prufundità ≤ 0,02 mm), indentazioni o altri difetti. U rivestimentu di fosfatu deve esse uniforme è senza rivestimentu mancante, ingiallimentu o sfaldatura. Qualità di i bordi: I bordi devenu esse privi di bave (altezza ≤ 0,03 mm), scheggiature (dimensione di a scheggiatura ≤ 0,1 mm), crepe o altri difetti. E bave minori devenu esse eliminate per passivazione (immersione in una soluzione di passivazione per 5-10 minuti) per impedisce graffi nantu à l'operatore o altri cumpunenti durante l'assemblea.
Qualità di a parete di u foru: A parete di u foru deve esse liscia, senza gradini, graffi, deformazioni o altri difetti. Quandu hè ispezionata cù un calibru go/no-go, u calibru go deve passà senza intoppi, mentre chì u calibru no-go ùn deve micca passà, assicurendu chì u foru risponde à i requisiti di precisione di l'assemblea.

IV. Indicazioni di ottimizazione di u prucessu di stampaggio: da a standardizazione à l'intelligenza

Cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia di fabricazione industriale, i standard per i prucessi di stampa di maglie esterne di catene à rulli sò ancu aghjurnati continuamente. U sviluppu futuru serà orientatu versu prucessi intelligenti, verdi è d'alta precisione. E direzzioni specifiche di ottimizazione sò e seguenti:

1. Applicazione di l'attrezzatura di pruduzzione intelligente

Introduzione di macchine di stampa CNC è robot industriali per ottene un cuntrollu automatizatu è intelligente di u prucessu di stampa:

Macchine di stampa CNC: Equipate di un sistema servo d'alta precisione, permettenu l'aghjustamentu in tempu reale di parametri cum'è a pressione di stampa è a velocità di a corsa, cù una precisione di cuntrollu di ± 0,001 mm. Disponenu ancu di capacità d'autodiagnosi, chì permettenu a rilevazione tempestiva di prublemi cum'è l'usura di i stampi è l'anomalie di i materiali, riducendu u numeru di prudutti difettosi.

Robot industriali: Aduprati in u caricamentu di materie prime, u trasferimentu di pezzi di stampa è a classificazione di i prudutti finiti, rimpiazzanu l'operazioni manuali. Questu ùn solu migliora l'efficienza di a produzzione (permette una produzzione cuntinua 24 ore su 24), ma elimina ancu e deviazioni dimensionali causate da l'operazione manuale, assicurendu una qualità di u pruduttu consistente.

2. Prumuzione di i prucessi verdi

Riducendu u cunsumu energeticu è l'inquinamentu ambientale mentre si rispettanu i standard di prucessu:

Ottimizazione di u materiale di u stampu: L'usu di un stampu cumpostu fattu d'acciaiu à alta velocità (HSS) è carburo cementatu (WC) aumenta a vita di u stampu (a vita di serviziu pò esse estesa di 3-5 volte), riduce a frequenza di sustituzione di u stampu è riduce u sprecu di materiale.

Migliuramentu di u prucessu di pretrattamentu: A prumuzione di a tecnulugia di fosfatazione senza fosforu è l'usu di suluzioni di fosfatazione rispettose di l'ambiente riduce l'inquinamentu da fosforu. Inoltre, a spruzzatura elettrostatica di l'oliu antiruggine migliora l'utilizzazione di l'oliu antiruggine (u tassu di utilizzazione pò esse aumentatu à più di 95%) è riduce l'emissioni di nebbia d'oliu.

3. Aghjurnamentu di a tecnulugia d'ispezione d'alta precisione

Un sistema d'ispezione di visione artificiale hè statu introduttu per permette un'ispezione di qualità rapida è precisa di e piastre di collegamento esterne.

Equipatu cù una camera d'alta definizione (risoluzione ≥ 20 megapixel) è un software di trasfurmazione d'imagine, u sistema d'ispezione di visione artificiale pò ispezionà simultaneamente e piastre di cunnessione esterne per a precisione dimensionale, i difetti d'aspettu, a deviazione di a pusizione di u foru è altri parametri. U sistema vanta una velocità d'ispezione di 100 pezzi per minutu, ottenendu una precisione più di 10 volte superiore à quella di l'ispezione manuale. Permette ancu l'archiviazione è l'analisi in tempu reale di i dati d'ispezione, furnendu supportu di dati per l'ottimizazione di u prucessu.

Cunclusione: I standard sò a basa di a qualità, è i dettagli determinanu l'affidabilità di a trasmissione.

U prucessu di stampatura per e piastre di maglia esterna di a catena à rulli pò sembrà simplice, ma devenu esse rispettate norme strette in ogni tappa - da u cuntrollu di a cumpusizione chimica di e materie prime, à assicurà a precisione dimensionale durante u prucessu di stampatura, à l'ispezione di qualità cumpleta di u pruduttu finitu. A supervisione di qualsiasi dettagliu pò purtà à a degradazione di e prestazioni di a piastra di maglia esterna, è dunque, influenzà l'affidabilità di trasmissione di tutta a catena à rulli.


Data di publicazione: 26 di settembre di u 2025