Ci sò 4 cumpunenti di una trasmissione à catena.
A trasmissione à catena hè un metudu cumunu di trasmissione meccanica, chì di solitu si compone di catene, ingranaggi, ruote dentate, cuscinetti, ecc.
Catena:
Prima di tuttu, a catena hè u cumpunente principale di a trasmissione à catena. Hè cumposta da una seria di maglie, perni è guaine. A funzione di a catena hè di trasmette a putenza à l'ingranaggio o à a ruota dentata. Hà una struttura compatta, alta resistenza è pò adattassi à ambienti di travagliu à alta velocità è à alta carica.
ingranaggio:
Siconda, l'ingranaggi sò una parte impurtante di a trasmissione à catena, chì sò cumposti da una seria di denti è mozzi d'ingranaggi. A funzione di l'ingranaggi hè di cunvertisce a putenza di a catena in forza di rotazione. A so struttura hè cuncipita currettamente per ottene un trasferimentu d'energia efficiente.
Pignone:
Inoltre, a ruota dentata hè ancu una parte impurtante di a trasmissione à catena. Hè cumposta da una seria di denti è mozzi di a ruota dentata. A funzione di a ruota dentata hè di cunnette a catena à l'ingranaggio in modu chì l'ingranaggio possi riceve a putenza da a catena.
Cuscinetti:
Inoltre, a trasmissione à catena richiede ancu u supportu di cuscinetti. I cuscinetti ponu assicurà una rotazione fluida trà catene, ingranaggi è pignoni, riducendu à tempu l'attritu è allungendu a vita di serviziu di e parti meccaniche.
In breve, a trasmissione à catena hè un metudu di trasmissione meccanica cumplessu. I so cumpunenti includenu catene, ingranaggi, ruote dentate, cuscinetti, ecc. A so struttura è u so cuncepimentu ghjocanu un rolu vitale in l'efficienza è a stabilità di a trasmissione à catena.
Principiu di funziunamentu di a trasmissione à catena:
A trasmissione à catena hè una trasmissione à ingranamentu, è u rapportu di trasmissione mediu hè precisu. Hè una trasmissione meccanica chì usa l'ingranamentu di i denti di a catena è di u pignone per trasmette a putenza è u muvimentu. A lunghezza di a catena hè espressa in u numeru di maglie.
Numeru di maglie di catena:
U numeru di maglie di a catena hè preferibilmente un numeru paru, affinchì quandu e catene sò cunnesse in un anellu, a piastra di maglia esterna sia cunnessa à a piastra di maglia interna, è i giunti possinu esse bluccati cù clip à molla o spine. Se u numeru di maglie di a catena hè un numeru dispari, devenu esse aduprati maglie di transizione. E maglie di transizione sopportanu ancu carichi di flessione supplementari quandu a catena hè sottu tensione è devenu generalmente esse evitate.
Pignone:
A forma di i denti di a superficia di l'arburu di a ruota dentata hè in forma d'arcu da i dui lati per facilità l'entrata è l'uscita di i maglie di a catena in a maglia. I denti di a ruota dentata devenu avè una forza di cuntattu è una resistenza à l'usura sufficienti, dunque e superfici di i denti sò per u più trattate termicamente. A piccula ruota dentata s'impegna più volte chè a grande ruota dentata è subisce un impattu più grande, dunque u materiale utilizatu deve esse generalmente megliu cà a grande ruota dentata. I materiali di e ruote dentate cumunemente usati includenu l'acciaiu à u carbonu, a ghisa grisgia, ecc. E ruote dentate impurtanti ponu esse fatte d'acciaiu alliatu.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2023
