I principali modi di fallimentu di a catena sò i seguenti:
1. Danni per fatica di a catena: L'elementi di a catena sò sottumessi à stress variabile. Dopu un certu numeru di cicli, a piastra di a catena hè stanca è fratturata, è i rulli è i manicotti sò affettati da danni per fatica. Per una trasmissione chjusa currettamente lubrificata, u dannu per fatica hè u fattore principale chì determina a capacità di travagliu di a trasmissione à catena.
2. Usura di e cerniere di a catena: Hè una di e forme di fallimentu più cumuni. L'usura allunga u passu di l'anelli esterni di a catena, aumentendu l'irregolarità di u passu di l'anelli interni è esterni; à u listessu tempu, a lunghezza tutale di a catena hè allungata, risultendu in bordi di catena allentati. Tutti questi aumenteranu u caricu dinamicu, causeranu vibrazioni, causeranu una scarsa ingranatura, salti di denti è collisioni mutuali di i bordi di a catena. Trasmissione aperta, cundizioni di travagliu difficili, scarsa lubrificazione, pressione eccessiva di e cerniere, ecc. aggraveranu l'usura di e cerniere di a catena è riduceranu a vita di serviziu.
3. Incollaggio di cerniere a catena: Quandu a lubrificazione hè impropria o a velocità hè troppu alta, a superficia di attritu di l'arburu di u pernu è di u manicu chì custituiscenu a coppia di cerniere hè propensa à danni da incollaggio.
4. Interruzioni d'impattu multiple: Quandu si verificanu avviamenti, frenate, inversioni di marcia o carichi d'impattu ripetuti, i rulli è e maniche saranu colpiti è rotti.
5. A forza statica di a catena hè rotta: quandu a catena à bassa velocità è à carichi pesanti hè sovraccarica, hè propensa à rompe si per via di una forza statica insufficiente.
Data di publicazione: 30 d'aostu 2023
